Where does time go?

I always feel bad when I get distracted. But,to be perfectly honest, a lot has happened in the last 8 or so months. I’m still with my job, and its stopped kicking my butt as much. Its just.. I dunno. I lost a lot of the craft mojo. I don’t know why.

My friend said just now while I was looking for photos of things I’ve done and didn’t see much since January, “You haven’t really been enthused about it for a while.”

And… I dunno why that struck me.
But it did.

Granted, it’s been a busy year. XD I finished this little mousey dragon:

And the little square to represent grass..but it was smaller than him.

THEN..I have no idea what I did. Watch a lot of tv shows and movies and work and sleep and not do much else.

In April, lots of things happened at once. I was writing short stories for CampNano..I’ll post one, I promise. Just not this post. I actually found and started the house buying process. and I actually finished the house buying process for said house in June. However, I had planned a trip at the end of April before I bought the house and went to London. XD Saw Stonehenge and Windsor Castle and just spent a week hanging around touring.

I’m not gonna picture spam you guys with London, but I wanna show a couple of things.


That was the main gate into Windsor Castle. Omg, it was so pretty and so cool.
BUT THE BEST PART was that once I got through that gate, I saw this beauty:

bwhahahaa. DRAGONS! And there was a dragon statue in the city of London itself.So many hidden dragons around the city too. I had a blast.

In June, I hosted Guy, from Tumblr’s Die Redshirt, Die. I… got distracted and didn’t write up the picture story for it. I’ll do that after this. XD

In July, I started writing again, trying to do a full length novel.. I haven’t finished it. lol. One day maybe!

And then I made another dragon, this one I sent off to a friend.

Then, this past month, a hurricane hit. I… have minimal damage, some trees down, my house looks okay. So, it’s not terrible. But, I made a few things:
These little heating pads:

This little monster:

A tiny seal… that I dont seem to have picture of..hmm.

I also sewed this little bear:

And.. I’m working on crocheting again. Anyways, Guys.

I’m…I’m gonna be completely honest. I don’t know what it is, but it’s just been a really hard year for me. It might be the moving away from family and friends or everything being in boxes (and still in boxes). Whatever it is, I’ve been getting depressed. I’m okay, I’m functional throughout the day, but I really have been struggling this year a lot more and a lot harder with self-hate and depression. I.. I don’t feel good enough to be crocheting. I look at my work and groan. I’m doing the same thing with writing. And I can’t seem to pinpoint what it is that’s not right. I’ve dropped the ball on lots of things, things I’ve loved and were excited to do. And I don’t know why.

I’m trying to get back to where I was when I started this blog. Trying to remember the enthusiasm and how happy it was just to share cool things. Nice things. Things that make people smile. I’m trying to allow myself to be okay with myself. It’s hard some days, friends. But I am trying to get better. I am trying not to be hyper critical of myself. Anyways, I hope you are all doing well, and hope to see many awesome things from you in the future.

Advertisements